Այսօր ես անում եմ իմ քայլը | Today I am taking my step

Այսօր ես անում եմ իմ քայլը։ Այս խորագրով եմ սկսում իմ մտորումը։ Այսօր մենք հաղթել ենք։ Սա հոգու, մտքի հաղթանակ է։ Ես՝ լինելով պատանի, այսօր նոր շունչ եմ զգում, նոր թարմություն։ Բազմիցս մտածել եմ արտերկրում աշխատելու մասին՝ տեսնելով երկրիս ճահճացած, լճացած վիճակը, գիտությամբ զբաղվող մարդու ազատության և իրավունքի ոտնահարումը։ Այս ամենը այլևս անցյալում է։ Այսօր ես շնչում եմ, հոգուս մեջ մեծ տոն է, այսօր ես այլևս այլ կերպ եմ մտածում։ Իմ մարտնչո՛ղ, պայքարո՛ղ, հալածվա՛ծ իմ հա՛յ ժողովուրդ , այլևս այցյալում են իմ մտքերը։ Ե՛ս, սովորելու եմ Հայաստանում, անելու եմ ուժերիս ներածի չափով և ավելին, որ կերտեմ, զարգացնեմ ի՛մ երկիրը՝ ներդնելով իմ ուժը և կորովը գիտության բնագավառում։

 

Այսօր մենք կերտում ենք մի նոր պատմություն: Հպա՛րտ եմ որ հայ եմ։


Today I am taking my step. With this theme I start thinking. Today we have won. This is a victory of soul, thought. As a young man, I feel new breath today and freshness. I have repeatedly thought about working abroad, seeing swampy, stagnant condition of my country and the trampling the freedom and the right of a human interested in science. It's all in the past. Today I'm breathing. It's a great feast in my soul, and today I think differently. My fighting and persecuted Armenian people, my thoughts are already in the past. I will stay in Armenia. I will study in Armenia., I will do everythig In my power and even more to create, develop my country, by investing my strength in the field of science.

 

Today we are creating a new history. I am proud that I am Armenian.